dinsdag 30 mei 2017

Rainbow Upside Down

Stampin' Up! bestellen 31 mei

Morgen, woensdag 31 mei om 9.30 uur, bestel ik voor de allerlaatste keer uit de Retired Lijsten. Sommige producten zijn met een leuke korting. Kijk HIER wat er nog allemaal in staat. Laat voor 9.30 uur weten of er nog iets is wat je nog graag wilt hebben, want 1 juni is het ECHT allemaal WEG! Nooit meer te krijgen! Bij twijfel, kopen dus!
EN misschien een goeie tip, de prijzen van deze producten gaan in de nieuwe catalogus omhoog, dus nu nog te bestellen tegen de nu geldende prijs:
Inkt refills
Blender Pens
Butterfllies Thinlits
Leaflets Thinlits
De White Craft inkt wordt verkocht als set: ongevulde pad + refill, 
daarmee wordt de prijs hoger tov het enkele product.

Op 1 juni na 18.00 uur ga ik bestellen uit de nieuwe catalogus. Zorg dat je lijstje voor die tijd bij mij binnen is. 
ACTIE: Bij aankoop van €400 (alleen of samen met je vriendinnen) krijg je niet alleen 12% maar ook nog eens €40 EXTRA GRATIS Rewards. 
Je mag dus voor minimaal €88 GRATIS extra producten uitkiezen.

!!Ook vanuit Belg kan er gewoon besteld worden, haal het hier op, of ergens aan de grens bij Kiala of DHL.

Heb je nog geen catalogus gekregen en wil je bij mij bestellen? Mail me dan even. Dan stuur ik je hem vandaag nog vlug naar je toe.

En dan nu inspiratie!

DCL: Ik zie ze vliegen

Ik maakte van de nieuwe Pretty Label pons een wolk mal. Gewoon de helft uit ponsen, op het papier leggen, met een sponge dauber of mini ink blending tool met Tempting Turquoise over de mal heen en steeds verplaatsen van boven naar beneden. 
Zo heb ik deze achtergrond gemaakt. Achter de cirkel plakte ik Roze glitter tule. En aan de binnenkant van de kaart stempelde ik heel vaak Hiep hiep hoera. Het hondje komt uit Bella & Friends, de tekst uit Feather Together De regenboog heb ik gemaakt met een halve cirkelmal en de ink blending tool, 
ik maakte alleen een klein foutje, zie jij het?

Een hele fijne dag!
Groetjes
Miranda Mols



7 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Miranda!

Margo zei

Ik zie geen 'foutje' hoor Miranda ! Wat een leuke en vrolijke kaart !

Daphne Coers zei

Wat een lieve vrolijke kaart is dit geworden zeg.

Gerrina zei

Zo leuk en mooi gecombineerd! Dat hondje is zo schattig! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Ah lief!!! Schattig kaartje, Miranda! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Margot zei

Ik zoek mij rot naar het foutje.......... kan het niet vinden....
Wel een heel leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Wat een toepasselijke kaarten op het thema "Ik zie ze vliegen".
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen